10.04.09, Orastie - Colegiul Naţional „Aurel Vlaicu”

În perioada 4-10 aprilie 2009 am organizat cu elevii mei acţiuni - dedicate primului zbor al unui om în spaţiul cosmic, Yuri Gagarin, precum şi primului zbor al unei navete spaţiale americane – în scopul conştientizării realizărilor cercetărilor spaţiale precum şi a spaţiului cosmic. În acest sens,
· Au susţinut referate şi prezentări PowerPoint elevi din clasele a X-a D, a XI-a C şi D
· Am realizat o expoziţie de desene „Călătorie în spaţiu” - în colaborare cu colega mea, profesor de desen, Coneac Nadina – cu lucrări realizate de elevi din clasele de gimnaziu şi liceu
· Au realizat poster: „Yuri Gagarin” , „Spaţiul Cosmic”
· Şi-au verificat cunoştinţele printr-un concurs elevi de la cursul gimnazial şi liceal – varianta normală şi expert
· Am realizat o expoziţie de desene „Călătorie în spaţiu” - în colaborare cu colega mea, profesor de desen, Coneac Nadina – cu lucrari realizate de elevi din clasele de gimnaziu şi liceu

Profesor Chindea Lola Simona, Colegiul Naţional „Aurel Vlaicu”, Orăştie







0 comments: