12.04.2010, Zalau, Gradinita cu Program Prelungit Nr.10

"Alaturandu-se celorlalti pamanteni care au considerat oportuna sarbatorirea victoriei omului asupra spatiului, in data de 12 aprilie, inca de la intrare copiii de la Gradinita cu PP Nr.10 - Zalau au fost intampinati de fotografia lui Yuri Gagarin si de imagini ale Pamantului vazut din spatiu. La intalnirea de dimineata a intregului grup, copiii mi-au cerut informatii despre persoana din fotografie: cine este, de ce este imbracat in haina militara, de ce a primit medaliile pe piept, etc. Lasandu-i la inceput sa caute ei insusi raspunsuri la intrebarile formulate, le-am spus ca toate informatiile le vor descoperi urrmarind filmul vietii acestui om important pentru omenire. Dupa prezentarea filmului le-am cerut eu copiilor sa-mi spuna ce au aflat si de ce am considerat important sa vorbim in acea zi despre Yuri Gagarin. Explicandu-le ca in intreaga lume oamenii sarbatoresc iesirea in spatiu a primului om, Yuri Gagarin, am hotarat sa dam si noi o petrecere in cinstea lui iar dansul si veselia a cuprins intreaga grupa"

Institutor Souca Valentina




0 comments: